Naujienos

„Neopay“ naujovės, kurias turite žinoti

2020-08-14
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad nuo šiol kiekvieną mėnesį turėsite galimybę koncentruotai vienoje apžvalgoje sužinoti apie mūsų svarbiausius įvykius, naujienas ir pasikeitimus. Kadangi veržliai einame į priekį, turime daug, ką papasakoti.

Gero skaitymo!



Atnaujintas paslaugų teikimas „Luminor“ banko klientams

Nuo gegužės mėnesio „Luminor“ banko klientai neturėjo galimybės atsiskaityti už prekes ir paslaugas „Neopay“ mokėjimo inicijavimo paslauga dėl banko laiku neįgyvendintos antros mokėjimo direktyvos reikalavimų. Siekdami, kad visų šalies bankų mokėtojai galėtų atsiskaityti už prekes ir paslaugas, po ilgų derybų ir techninių sprendimų ieškojimo, džiaugiamės pranešdami, kad nuo liepos mėnesio 13 d. „Luminor“ klientai vėl gali atsiskaityti su „Neopay“ pagalba.

Naujiena - bandomiejie mokėjimai be realių pinigų

„Neopay“ testavimas iki šiol reikalaudavo daugiau pastangų, kadangi patikrinti paslaugos veikimą buvo galima tik su tikrų pinigų pervedimais iš banko.

Tačiau, nuo šiol klientai integruoti mūsų paslaugą galės paprasčiau, pasinaudodami pirkimą imituojančiu testiniu mokėjimu. Nauja galimybė leis greičiau atlikti integracijos testus ir startuoti su projektu.

Daugiau informacijos rasite naujausioje integracijos specifikacijoje.

„Pending“ mokėjimų statusas dvigubų mokėjimų išvengimui

Iki šiol neretai klientams pasitaikanti problema – per klaidą keliskart įvykdomas atsiskaitymas už prekes ar paslaugas. Dažniausia to priežastis – vėluojantis banko apmokėjimo patvirtinimas, kuris gali trukti iki 30 minučių ar net daugiau.

Už paslaugą jau sumokėję klientai manydavo, kad netinkamai atliko mokėjimą ir kartodavo mokėjimą iš naujo. Tačiau, vėliau ateidavo patvirtinimas, kad ir pirmas, ir visi kiti mokėjimai atlikti sėkmingai. Galiausiai permokėtas sumas klientui reikėdavo grąžinti.

Tam, kad tokie nesusipratimai būtų išvengti, įdiegėme naują mokėjimo statusą „pending“, kurio pagalba klientui atlikus mokėjimą ir greitai nesulaukus atsakymo iš banko, iššokantis langas įspėja apie mokėjimo statusą. Vartotojai matys tokį langą:

  • „Mokėjimo nurodymas išsiųstas, bet negautas patvirtinimas.
  • Kartais atsakymas iš banko apie sėkmingą apmokėjimą gali trukti iki 30 minučių ar net daugiau. Sekite savo užsakymo statusą pardavėjo puslapyje.“
„Neopay“ paslaugos prieinamos dar daugiau bankų

Metų pradžioje pristačiusi paslaugą Latvijos ir Estijos rinkoms, „Neopay“ teikiamos MIP geografinės ribos plečiasi už Baltijos regiono ribų. Tad, tęsiant praeitais metais IPO metu duotą pažadą, atidaroma ketvirtoji „Neopay“ rinka Nyderlanduose. Visų trijų Baltijos šalių ir Nyderlandų rinkų investuotojai nuo rugpjūčio 7 d. turės galimybę savo „Paskolų klubo“ sąskaitas papildyti naudodami „Neopay“ MIP paslaugą.

Visų bankų ir kitų mokėjimo įstaigų sąrašą, iš kuriu galima priimti įmokas per „Neopay“ galima rasti čia.

Norint praplėsti savo pardavimo ribas, prašome susisiekti su „Neopay“ komanda dėl šalių pajungimo.

Dar mažiau žingsnių atliekant mokėjimą

Suprasdami mūsų klientų susirūpinimą mokėtojų konversija, kuriai įtaką gali daryti didesnis reikalingų žingsnių ar paspaudimų kiekis, dedame visas pastangas, kad mokėtojai galėtų atsiskaityti kuo greičiau ir patogiau. Todėl jau turime sprendimą, taupantį jūsų klientų laiką atliekant mokėjimą. Nuo šiol jūsų tinklapyje paspaustos dviejų didžiausių regiono bankų ikonėlės nukreipia mokėtoją tiesiai į jo banko prisijungimo prie el. bankininkystės puslapį.

Yra papildomų apribojimų, todėl prieš diegiant tokią integracijos schemą prašome pasitarti su „Neopay“ komanda.

„Neopay“ paslauga – доступна и на русском языке!

Atkreipdami dėmesį į augantį klientų ir mokėtojų kiekį bei jų skirtingus poreikius, visi su mokėjimo inicijavimo paslauga susiję tekstai, pranešimai bei sutartys jau pateikiami ir rusų kalba. Šiuo metu „Neopay“ paslauga galima naudotis lietuvių, latvių, estų, anglų, olandų ir rusų kalbomis.





Sveikiname prisijungus!

Džiaugiamės, kad mumis pasitiki vis daugiau klientų ir jų ratas plečiasi gerai visiems pažįstamais prekių ženklais!

Nuo liepos mėnesio „Neopay“ paslaugomis pradėjo naudotis didžiausias įvairių paslaugų internetinis portalas BETA.LT.

Mumis pasitiki didžiausi – pasitikėk ir tu! Primename, kad esame su Jumis sudarę mokėjimo paslaugų sutartis, TAD JUMS GALIOJA GERIAUSIOS KAINOS GARANTIJA svarstant kitų mokėjimo paslaugų partnerių pasiūlymus, pasitarkite su „Neopay“. Nepamirškite sekti visų „Neopay“ naujienų Facebook socialiniame tinkle!



Turite klausimų ar pastabų? Drąsiai kreipkitės el. paštu pagalba@neopay.lt

„Neopay“ paslaugos prieinamos jau ir Nyderlanduose

2020-08-07
Dar šių metų pradžioje džiaugsmingai pranešę apie mokėjimo inicijavimo paslaugos (toliau – MIP) pardavimų pradžią Latvijos ir Estijos rinkose, „Neopay“ nuo šiol bus prieinama ir Nyderlandų bankų klientams.

Aktyviai tobulindami mokėjimo inicijavimo paslaugą, „Neopay“ didžiausią dėmesį skiria klientų patogumui, saugumui ir greitam transakcijų įvykdymui užtikrinti. Sparčiai auganti klientų bazė ir atliekamų mokėjimų skaičius įrodo, kad komanda eina teisingu keliu ir kokybiškos paslaugos už ypač patrauklią kainą yra stiprus konkurentas ne tik bankų teikiamoms „bank link“ atsiskaitymų paslaugoms, bet ir kitiems alternatyviems mokėjimo paslaugų tiekėjams.

„Neopay“ pasitiki aukščiausius reikalavimus saugumui bei greičiui turinčios ir tūkstančius transakcijų per mėnesį vykdančios įmonės, tokios kaip didžiausios draudimo brokerių bendrovės „Aon Baltic“ ir „Edrauda“, prekės ženklus „Topshop“, „Dormeo“ ir „Delimano“ valdanti elektroninės prekybos įmonė „Studio moderna“, taip pat viena didžiausių maisto užsakymo internetu platformų Lietuvoje „Lėkštė.lt“. Per 2020 m. pirmąjį pusmetį „Neopay“ klientai atliko 2,7 mln. transakcijų – tai yra net 70 proc. daugiau mokėjimų lyginant su tuo pačiu 2019 m. laikotarpiu. Paslaugos kūrėjai tikisi tapti paslaugos lyderiais ne tik Baltijos šalių didžiausioms e-komercijos įmonėms, bet ir tarptautiniams klientams.

Metų pradžioje pristatę paslaugą Latvijos ir Estijos rinkoms, „Neopay“ teikiamas mokėjimo inicijavimo paslaugos geografines ribas plečia už Baltijos šalių regiono. Tad tęsiant praeitais metais IPO metu pristatytą plėtros strategiją, atidaroma ketvirtoji „Neopay“ rinka Nyderlanduose.

Nauja šalis paslaugai įvesti pasirinkta ne atsitiktinai – „Neopay“ administruojanti ir didžiausią Lietuvoje tarpusavio skolinimo platformą „Paskolų klubas“ valdanti įmonė „NEO Finance“ 2019 m. atidarė padalinį Nyderlanduose. Tad siekiant šios šalies investuotojams suteikti visas galimybes patogiai ir saugiai papildyti sąskaitas „Paskolų klube“, mokėjimo inicijavimo paslaugos įvedimas buvo tik laiko klausimas.

Sprendimą plėstis į Nyderlandų rinką lėmė ir šalyje sparčiai besivystanti e-komercija – Nyderlandai yra viena iš e-komercijoje lyderiaujančių Europos šalių, jų vartotojai teikia pirmenybę apsipirkimams internetu ir yra atviri moderniems atsiskaitymo būdams kaip „Neopay“. Statistikos portalo „Statista“ duomenimis, 2019 m. Nyderlanduose elektroninės prekybos apimtys buvo 25,8 mlrd. eurų, o tai sudarė net 10,3 proc. visos šalies mažmeninės prekybos. Palyginimui, Lietuvoje 2019 m. elektroninės prekybos pajamos buvo 694 mln. eurų, o prekyba internetu sudarė virš 7 proc. visos šalies mažmeninės prekybos.

Nuo šiol visų trijų Baltijos šalių ir Nyderlandų investuotojai turi galimybę savo „Paskolų klubo“ sąskaitas papildyti naudodami „Neopay“ MIP, kas leidžia investuoti iš karto, o ne po lėšų užskaitymo, kaip buvo iki šiol. Šiuo metu per „Neopay“ galima rinkti įmokas iš daugiau negu 80-ties finansų įstaigų. Tai populiariausi bankai bei finansų ir mokėjimo įstaigos kiekvienoje šalyje, kuriose yra teikiama mokėjimo inicijavimo paslauga.

Susisiekite ir pasiūlysime geriausią kainą per vieną darbo dieną
AB NEO Finance
A. Vivulskio g. 7, Vilnius

8 700 500 56
pagalba@neopay.lt
Darbo laikas:
I-V 08:00-20:00
AB NEO Finance turi Lietuvos banko elektroninių pinigų ir mokėjimo inicijavimo licencijas.